Tuesday, December 23, 2008

mid valley



date:23/12/08
time:2.24am
place:atas lantai rumah

hahahaha..
akhir nyer..
aku berjaya jgak keluar ngan die..
walaupun kne mintak izin dari bpak nyer...
hahaha..
gua xgentar la beb(sbnarnye takot jgak)
emmm..
camner ekk nk cte psal kterang kluar...
emmm...
camni la..
dlam kul 8.++am...
dier msg aku ckp "mownink"..
then aku pun reply "mownink,awal bangun arini"
kemudian dier berkata "hehe,nk tdo balik"
so..
aku pon aper lagi..
kasi la dier tdo..
tdo punyer tdo sdar2 da kul 10.++am..
kemudian die msg aku blek..
die g tau yang dier da bngun...
hehehe..
so aku pon aper lagi..
xlpskn pluang la ajak dier kluar..
tpi...
mule2 dier xnk..
cz xder duet...
tpi aku ckp "xpe,kali ni sy bnje..len kali awk plak bnje.."
hahahaha...
aku jaat....
sbnarnye rndu kat dier..
tu yang aku pakse gak..
hehehe..
emmm..
pastu die ckp g mntk izin kat ayh..
soaku pon aper lagi..
mntk la izin..
n ayah nyer ckp "jgan balik lambat"
hehehe...
mcam tau2 jerk ayah dier aku ske blek lewat..
emmm...
so...
dlam kul 11 die dtg uma aku..
aku mse tu da la baru pas mandi n kemas uma..
so kelangkabut gak la..
emm..
dlam kul 12 ktrang grak ke mid valley...
sampai2 jerk..
aku trus tuju ker wayang..
smata2 nk tgok bini aku blakon (lynn kami)
cite histeria..
tapi xdpt..
cz orang ramai..
emm..
so aku pon tkar la cte..
hehehe...
di pendekkn cte..
aku happy dpat kuar ngan dier..
feel tu rase smacam jerk..
emmm..
aper aku mepek ni..
ades..
okay2 sambunk cte...
mse kterang nk blek kn..
kterang tertdo..
disebabkn terlalu pnat n xckup tdo..
hahaha...
da la..
sampai sni jerk..
len kali aku cte lagi k..
hahahaha

No comments: