Tuesday, December 16, 2008

13/12/2008

hari yang buat aku teringat balik zaman kiter bersama..
bertapa bahagia nya...
hahaha...
knape aku sayang ko sangat??
hahaha..
aku bodo ker??
emm..
tatau la nk ckp aper??
tpi yang penting aku akn tggu ko..
knape ko rase laen sangat mse kte kuar bersame??
knape ko ckp yang ko rase aku btol2 sayang ko sangat??
emmm..
aku rase ko xyah rase aper2..
aper yang ko rase sumer nyer btol..
so..
xyah risau..
mmg aku syg kau..
dan aku rndukn kau..
hahaha..
emmm..
pelik2..
kn besh kalau kte dapat bersama lagi..
tapi..
kau da berpunye...
aku xnk jadi perampas..
aku xnk rampas hak orang..
x baek tau..
arrgghhh..
aper yang patut aku wat??
aku xnk kehilangan kau..
aku xnk kau pergi dari aku..
emm..
jz a words 4 u..
"my love can never been erased and u can ever been replace"
"why dont you come back to me"
"Why dont you love me anymore"
"Baby girl, you know i still care for you"
"You know i will love you forever more"

2 comments:

Djebat said...

apa barang jiwang2 ni dik..
hahahahahahaaa

вιвι αιиαα™ said...
This comment has been removed by a blog administrator.