Monday, September 7, 2009

sayang

time:0602
date:070909
place:hell!!

yeah!!
sayang, i know that we are not together right now..
but..
jz tell me the truth...
are u love me..
are u miss me..
are u need me..
are u adore with me??
are u want to be with me??
are u sayang??

sayang..
i love u
i need u
i miss u
i need u
i adore u
u are everything to me..

sayang..
saya cuma mahukn kejujuran..
saya tidak mahu kehilangan kamu..

tidak cukup lagikah dengan apa yang telah saya laku kan
tidak cukupkah dengan apa yang berlaku
kenapa engkau buat aku begini??
kenapa sayang...

cukup la sekali aku kehilangan kau...
cukup la sekali sayang..
jgan kau begini..
tolong..

engkau insan yang baik..
sebaik baik manusia..
sebaik2 insan yang pernah aku jumpa...

tapi mengapa kau kejam pada ku??
mengapa kau biarkn aku menangis hari2..
menanggung kesakitan..
menanggung derita..
menanggung rasa sakit ini...

tuhan ku..
tolong lah biar kami bersama..
tolong lah biar aku bahagia bersama dia..
tolong la wahai tuhan..
seseungguh nya kau maha mengetahui
maha penyanyang
maha bijak sana..
maha agung
maha mengetahui
mahu pengampun
maha pemberi
kau lah segala2 nya ya tuhan ku...


mood : menangis dalam sakit

No comments: