Tuesday, September 8, 2009

detik demi detik

hari demi hari..
detik demi detik..
aku xdapat tdo...
da 3 hari aku xtdo...
da 2 hari aku xmkan..
perut hanya beralaskn air kosong sahaja...
aku memikir tentang nya...
tentang seseorang yang aku sayang..
tentang seseorang yang buat aku knal erti bahagia..
tentang seseorang yang membuat aku tertawa..
tentang orang yang aku cintai...aku memikir..apa yang patut aku buat??apa yang patut aku lakukn..apa yang patut aku katakn..aku xmahu kehilangan dia..kenapa hidup aku hanya dapat mengecapi rasa bahagia itu hanya untuk sementara??mengapa??kenapa?? dalam tidak sedar ketika dia membahagiakn aku kenapa dia menduakn aku??kenapa dia tidak bersifat jujur??kenapa dia mesti begini??dia menyuruh lelaki itu melukis gambar kami..gambar ketika kami sedang bahagia..tapi pada ketika itu dia bersama dgan lelaki tersebut..dalam diam hati ku mula retak,roboh,jatuh dan akhir sekali ranap..tapi kenapa aku tidak dapat lupakn dia ya tuhan ku??adakah ini dugaan yang harus ku terima??aku cuma mahu bersama dia..mengecapi rasa bahagia itu kembali..di mana janji janji yang kau dan aku tabur kn dahulu??di mana janji janji kte mahu membina sebuah mahligai..dimana janji kta supaya tidak mencurang..di mana janji kita supaya berlaku jujur..dimana janji kte supaya jgan menipu antara satu sama lain??di mana kau campak kn??dimana kau letakkn..dimana kau buang janji itu..ataupun kau sudah melupakn janji itu wahai sayang ku..dimana juga kata kata kau yang kau tiada hati pada lelaki lain??di mana juga kata kata kau supaya tidak ingin menyakiti hati ku..kata kata kau yang kau sayang pada ku,yang kau cinta pada ku,yang kau rindu padaku..dimana dimana dan dimana??aku menanti cinta yang ingin kau taburkn padaku kembali..aku menunggu sayang ku..aku berubah kerana kau..aku begini kerana kau..aku turutkn apa yang kau minta..aku turutkn hajat mu..aku turutkn perintah mu..aku turutkn apa saja permintaan mu..tapi kenapa kau buat aku begini..kenapa wahai kekasih hati ku sara..kenapa???????


No comments: