Wednesday, December 23, 2009

1st day

emm..
pagi tadi die da pegi indon..
aku rase sedih sbb jauh ngan die..
sbb xdapat msg die..
xdapat call die walaupun die slalu call aku..
hehe..
emm..
n xdapat jugak la aku gaduh ngan die..
hek3..
ye aku rindu die..
aku rindu sgala2 nya tentang dia..
aku rindu belaian die..
aku rindu percakapan die..
emm..
sblom die pegi sane..
die da buat aku happy..
tapi biler aku terbuka sesuatu yang aku xsuka di internet ni..
(*****heatnix.blogspot.com)&(myspace.com/*******_*****)
aku rase sedih..
aku rase bercelaru..
aku rase hilang arah.
aku rase diri aku bkan di sini lagi..
emm..
entah la ape aku nk cakap sbnarnye..
mayb aku cme mahukn kebenaran yang sebenar..
aku xmahu ditipu dan dipermain kn..
aku cme mahukn kejujuran..
mahukan keikhlasan.
mahukn kehormatan.
emm....
entah la..
berserabut otak aku nk tulis..
da xtau nk tulis ape..

No comments: