Wednesday, July 22, 2009

berkata kata

tidak reti??

"kalau tidak reti jangan mahu mencurangi.

saya sedang merenggangkan hubungan dengan seorang sahabat rapat. dia sudah punya kekasih. saya tidak mahu. ka dia, dia sudah berpisah, tapi hati dia masih ada kekasih itu. saya tahu, saya kenal dia. saya tidak mahu kekasih dia sakit. saya kasihan kan kekasih dia.m saya mahu pergi. tapi tidak diizinkan. grrr."

ini satu petikan yang aku baca..aku seperti kenal kepada siapa dan untuk siapa ia dituliskn..hati ini berkata ketika membaca "mmg orang itu tidak penah dapat kepercayaan daripada kawan2 nya".. kasihan orang itu...jika orang yang menulis itu ingin pergi..kamu pergi la dgan penuh hormat..kerana aku dapat merasa kn yang orang itu akan merelakn kamu pergi jua...sesungguhnya!! aku knal penulis itu dan aku knal orang itu.. orang itu bersama dgan penulis itu kerana orang itu dapat melupakn bekas kekasih nya ketika bersama dgan orang itu.. yer,aku tahu bekas kekasih nya mmg sakit kerana hati nya masih ada pada orang itu...

No comments: